Borde sova..

Jag om någon borde sova nu.. Men på något sätt måste jag bara skriva av mig idag. Jag kommer inte svara på era fantastiska kommentarer utan jag ska bara skriva idag.

Dagen började mycket lugnt, den började faktiskt ganska för lugnt vilket gjorde att man blev väldigt slö tills slut.. Ibland måste man ha ett hetiskt liv för att förstå vad de lugna innebär..
Jag iväg och duschade när klockan närmade sig halv två, fixa och packa efter det och in mot staden prick halv tre. Där köpte vi fina studentsaker till Ellinor och sedan åkte vi mot Sparbankshallen i Varberg där de skulle springa ut. Jag som är oerfaren har aldrig varit på någon annan student än i Ulricehamn innan så jag hade inga förväntningar, men jag måste säga. Jag blev lite besviken faktiskt, ingen egen musik och upp och ner som galningar i en jävla trappa. Ut och säga hej och sen upp på flak på 2 min.... Sen stod dem på flaket i typ 30 min innan de körde iväg.. Det som var bra var att dem hade polis eskort hela vägen runt på stan, plus! Också att polisen kollade alla flak innan de körde iväg, så det var säkert, plus!
Tänk om Ulricehamns polisen kunde engagera sig så mycket också, suck!
Iväg mot dit vi skulle fira Ellinor, centralt och bra! Vi fick god mat och god efterrätt och Ellinor, nja hon mådde väl inte superbra med förkylning och ögoninflamation plus alkohol. Kan inte säga att det var världsbäst kombination alltså. Men man firar bara studenten EN gång!
Vi tackade för oss strax efter åtta och våran resa började hemåt. Den gick smärtfritt ända tills vi kom till Bjättlunda backen, där hoppade det ut ett rådjur precis framför bilen. Uhh det var läskigt! Men vi hittade inte rådjuret när vi letade, så vi får bara hålla tummarna att de mår bra! :)

Nu är vi hemma, imorgon är det skolavslutning för mig själv, fika med våran mentor som slutar och handla inför kvällen. Rida Pewep och fira att "FY fan vad vi är bra!" Vi har faktiskt klarat av de värsta året, enligt många, ETTAN!

Antar att det blir en lång dag, en lång natt men fy fan vad skojj vi ska ha! :)

Glöm inte tävlingen!!

Anmäl er genom att trycka på bilden!

Kram och godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: hehe de är praktik hela veckan, själv då?

2010-06-14 @ 23:28:52
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Sandra - fotoblogg

Det blev faktiskt inte någonting!

Vad har duu gjort idag då?

kram

2010-06-14 @ 23:55:37
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; ja självdå?:D

2010-06-15 @ 08:35:42
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Elin

Duuuuuuuuuuuu, vi var på student i Falköping för några år sedan ju!

2010-06-18 @ 00:56:42
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0