Jag vill inte att skiten ska komma tillbaka

Tack gode gud för denna dag. Jag är liggande i soffan, här har jag varit sen halv tio. Jag har ont i halsen och det känns som körtelfebern är krypande på jakt tillbaka. Fy faan säger jag bara!
Hej hopp i lingonskogen, varför just jag? Jag har fått i mig en macka idag, den smakade sådär gott. Blir smaklökarna påverkade? Det borde ju i för sig jag veta då jag haft det i över 7 veckor, men nja jag kommer faktiskt inte ihåg. Tänk om man blir av med minnet också? Oh bad mee...

Jag fortsätter dagen som jag nästan började den, okej inte riktigt men ja som jag började den när jag kom hem. Greys anatomy och bara soffliggande, kanske somnar jag till några minuter som innan, det får vi se.

Fast ikväll vill jag att de ska bli svalare, inget roligt med häst och värme alltså. Dessutom, inget roligt med häst och kallt heller för den delen, det ska vara perfekt som det är typ 1 - 2 gånger per år, men behaglig värme och inget regn. Tänk om vädret kunde pricka in några fler sånna dagar, då hade jag varit lycklig :)

Ska dra igenom någon bok här nu såhär på sommaren, vilken det blir vet jag inte. Vet någon en bra bok? Får ni gärna säga till, jag välkomnar alla förslag! :)

Jag hoppas ni får en bra, hmm Tisdag väl? Ja minnet är nog på jakt någon annanstans i alla fall, jag ska hitta det!

GLÖM INTE RÖSTA. TRYCK HÄR

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack:D hoppas du får en bra dag!

2010-06-29 @ 12:04:37
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0