Svaren på frågorna

Här kommer svaren på era underbara frågor. Jag hoppas det blev bra med svaren. Har du någon mer fråga är det bara att ställa!

Vad heter din första häst du har ägt?
Den heter Pettson och det är den hästen jag har nu med.

Vad heter den hästen du först satt på?
Den heter Mumrik och är en shetlandsponny.

Vad vill du göra om 10 år?
Jag vill ha ett eget företag med hästar, bo på landet inte allt för långt från någon stad. Ha en underbar pojkvän. Mitt företag börjar ta form och jag tränar elever på alla nivåer. Dessutom tävlar jag själv.

Vad heter killen du håller på med nu?
Det tänker jag inte skriva här än. Jag har skrivit hans namn en gång i bloggen, så bara att lista ut! J

Varför började du blogga?
För jag ville ha någonstans att skriva av mig. Egentligen var de bara en blogg jag skrev lite då och då, inte alls aktiv. Men sedan när jag märkte hur roligt det var att ha besökare och få kommentarer ville jag att bloggen skulle bli större.

Vilka bloggar läser du?
Jag läser bara några enkla bloggar.
Här, Här, Här , Här och Här

Vad händer i sommar?
I sommar ska jag jobba, umgås med kompisar, bara slappa och tävla.

Tre saker du inte kan leva utan?
Min häst, min hund och datorn/mobilen.

Har du några mål i livet du vill nå?
Ja, och det hoppas jag att alla har. Mina mål är att föda upp hästar/hundar och ha ett framgångsrikt stall. Samt tävla och träna elever.

Har bloggen ändrat dig som person?
Ja det har den. Jag kan uttrycka mig mer som person nu, och jag tycker det är bra.

Jag undrar om hästen på bilderna är din? Och kanske lite snabbfakta om honom (eller har du skrivit om det förut?)
Hästen på bilderna är min. Han heter Pettson och är 9år gammal. Han fick honom i mars 07, först på foder och sedan köpte vi honom. Han hade inte tävlat någonting när han kom till mig. Nu har vi tävlat upp till reg LB. I dressyren går det bara framåt just nu och han kunde ingenting när jag fick han. Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans!

Hur gammal är du?
Jag är 17år gammal.


Vilka är dina favoritbloggar?
Jag tycker denna som jag läser är bäst.

Vart vill du komma me bloggen :)
Klart man vill att den ska vara populär. Men samtidigt har jag inte tid att svara på så mycket kommentarer som jag skulle få då, men samtidigt hade det varit roligt. Så just nu vet jag inte riktigt, jag vill att den ska utvecklas precis som jag gör.


Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- blir att njuuta av solen och plugga på det sista.)Själv?

2010-06-05 @ 10:20:04
URL: http://danielas.se
Postat av: Sandra

Hej! Igår var det skola, plugg och en massa mys!



Händer denna soliga lördag?

Kram

2010-06-05 @ 10:21:29
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0