Banan med choklad!

Nu har jag gjort banan med choklad i ugn, mm det är sååå gooott!
Fast nu är bananerna slut, typiskt läge.

Sen har jag också lagat mat, det blev lite potatismos med köttbullar och brunsås, jätte gott! :)

Dagen annars har varit bra, skolan var dryyg och sen blev det träning för Jenny med Pewep, vi hade lite markarbete och grejjade med lite bommar. Pewep var lite spänd och hade inte lika mycket tryck framme. Ajja, vi får träna mer på det.
Sen fick jag skynda mig som fasen i stallet, för att hinna med bussen och inte behöva vänta till 17.15.
Som tur var hann jag med den men det var precis på håret, haha.

Nu ska jag plocka fram skolböckerna och sätta igång att plugga lite, uh har fem grejjor nästa vecka som bara vill bli klara ;) Så ska jag lyckas riktigt bra så måste de sättas igång och göras nu!

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: okok :) svarar på kommentarer bara :)

2010-03-17 @ 18:41:36
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: emma

sv; haha, de är helt okej :)

finns väl andra roligare ställen att praoa på men jag hitta inget annat. alla andra ställen var typ upptagna eftersom att vi är ganska många på våran skolan som ska ut och praoa ;)

2010-03-17 @ 18:43:37
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0