Får verkligen vårkänslor

Tittar på mina naglar och får verkligen vårkänslor, helt sjukt att man kan få det av att kolla på ens naglar. Men jag blev verkligen nöjd med mitt resultat.

Boken fick sällskap en stund och sen åt jag frukost och efter drog jag iväg till stallet, skönt att komma iväg ganska tidigt också. Pewep fick bara gå igenom på banan, ute banan faktiskt.
Sen tog jag moppen hem och nu måste jag hitta något att äta, vet faktiskt inte vad. Jag ingen fantasi, och sen vet jag inte vad som finns hemma heller.

men jag måste hitta något snart för om en stund ska jag åka tillbaka till ridskolan och hjälpa till att bygga banan inför imorgon.

Men jag kommer hem efter banbygget ;) O Uppdaterar ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack detsamma!! :)

Goott med vår!

2010-03-27 @ 15:58:53
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0