Godmorgon världen

Förlåt att jag inte uppdatera innan, men nu är jag i alla fall tillbaka ifrån stallet. Skönt att klockan tickar mot ett och det är klart :)
Bussresan dit var en annan melodi och väntan hem en annan. Men det orkar jag faktiskt inte gå in på nu.

Nu ska jag värma mig lite mat och sen kommer Fanny hit och då ska vi fota lite och sen gå ut och gå. Härligt väder det börjar bli också, kan inte bli mycket bättre :)


En stor sötnoos :)

 


Det finaste jag har <3

 


Pettson hittade en stor gren som nu bor i hans box. Fast han kunde inte bära den hem själv..

 

Gilla min blogg eller inte, men häst å hundbilder blir det!
Måste hitta batteri till min kamera nu med, hm undra vart dem kan blivit av?

Men jag uppdaterar senare!

Hoppas ni nu får en bra dag :)

(Vill ni ha en liten aktion med kläder på bloggen? Ska rensa min gaderob och visst finns det inget bättre än att köpa lite grejjer väldigt billigt? )


Kommentarer
Postat av: MT

så fin! :)

2010-03-11 @ 15:13:23
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Jag har lagat pannkakor (:

2010-03-11 @ 16:26:20
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0