Göteborg i bilder


Vi satt på rad fyra, gröna stolar!
Vi blev lika chockade båda två när vi kom dit.
Detta är klassen för 160, sista klassen för dagen.


Jag har inte ens zoomat, förstår ni hur nära vi satt? :)


Ja, här nere ska jag vara en dag.. ;)


Prisutdelning i den största klassen!


Jessica Kurten vann med sin Libertina! :)


Så underbar, så skön tjej!


Tyvärr blev det lite suddiga bilder..


Jessica och Libertina


Jessica och Libertina. Ni är bäst, såklart! :)




Detta köpte jag på EuroHorse


Flugtäcke köpt på Myone men lämnade tillbaka det. Det passade inte.
Kostade 299 kr



Stigbyglar köpt på Charlies häst och hund. Jag köpte gråa.
Kostade 199 kr


Halsförlängare köpt på Börjes i Tingsryd.
Kostade 50 kr


Stövlar. Köpte på Lindås (ngnting!) Jätte mjuka och sköna! Kostad 2520 kr. Men helt klart värt det !


Lindor, passar till min luva och schabrak. Köpte det hos någon, ehj vet i vart.
Kostade 120 kr.



Halsduk. Köpte också hos någon engelsk man. Kostade 80kr


Schabrak, köpte hos någon som brodera. Schabraket kostade 200 kr
och brodyren 150 kr. Totalt 350kr


Tidningen ridsport. 10 kr


Stallboken 49kr

Detta var allt jag köpte, är nog mest nöjdas med schabraket med brodyren och mina stövlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0