Lånnng daaag

Tiden tickar mot klockan två. Det är natt och det enda jag hör är datorns brus.
Dagen har varit superlång idag, började med tävlingen som gick halvt bra och sen kom vi inte hem innan sex och då kom mormor och Larissa så då blev det lite fika med dem. Sen kom pizzan jag länge längtat efter, dock åt jag inte så mycket. Var inte alls hungrig..
Sen gjorde jag mig i ordning och drog på klassfest, helt sjukt att träffa alla igen! Men roligt vart det :)

Nu ska jag sätta på en film, önskade att jag hade sovmorgon imorgon och kunnat få sova så länge jag velat men heter man Linnea och älskar boka upp sig så heter man. Imorgon står klockan på halv tio, trimkurs för Bella - bus som gäller. Och jag är inte alls taggad, fy blää!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du haft en trevlig helg!

2010-03-21 @ 11:26:36
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: FIFFFIFELICIAAAAAAA

fin blogg du har! :D

2010-03-21 @ 22:15:47
URL: http://fiffifeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0