Nu var det gjort!

Nu har jag gjort stallet, pussat på Pewep och gett honom en morot, han älskar de ;)

Var också inne på Aoptik i Ulricehamn och beställde glasögonen, ungefär 14 dagar kommer det ta, sen får jag dem. Har både lite onda tankar och possetiva tankar om det.
De onda tankarna är att de kanske kommer vara ivägen, jobbigt att kolla med dem annars och att jag inte kommer hitta dem eller glömma av dem.
De goda tankarna är att förhoppningsvis kommer min huvudvärk försvinna och jag kommer kunna plugga på kvällarna (då jag lider av verkligen huvudvärk)
Så en sammafattning av hur det går att ha glasögon kommer ni få sen när jag har fått dem, haha.

Ikväll blir det bara slapp, ska försöka plugga lite också. Tror att jag ligger efter i de flesta ämnerna såklart. Men att plugga lockar mig inte så mycket, tycker det är tråkigt och blääopp. Hade man kunnat välja att inte plugga utan jobbat lite när man ville men ändå kunnat få pengar hade jag helt klart valt det. Men nu måste man plugga för att någonsin kunna få ett bra jobb, och då får man ju pengar.

Så plugg är något man måste, tyvärr!


De otroligt söta getterna i stallet :)


Kommentarer
Postat av: BÖGJÄVEL

Okej :)

2010-03-15 @ 18:45:44
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0