Smutsig runda

Har nu kommit hem ifrån stallet, jag och Pewep tog en runda på travbanan så fick han galoppera av sig lite :)
Tog moppen och det var ganska kallt att åka hem sen.

Har nu också pluggat klart, upptäckte att det var mer än 33 sidor att läsa, helt sjukt!

Nu väntar jag på mumsiga vofflor men de kommer väl inte komma än då mamma nu fick telefon, men jag är hungrig!


Annars är allt helt okej med mig, har så förjävligt ont i foten bara. Vet inte riktigt vad de kan vara.
Sen har jag ett blåmärke på armen, och liten svullen hand. Ont i smalbenet på ena benet också.

Men annars är det bra med mig!

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: hehe ok :D

har du haft en bra torsdag hittills? :D

2010-03-25 @ 20:26:33
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: tack detsamma!:) Nja jobbat hela dagen, själv då?`:)

2010-03-26 @ 15:47:55
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0