Tävling imorgon =)

Sitter i soffan, ska nu gå och sova. Är verkligen supertrött. Egentligen hade jag behövt duscha också men jag tror jag skiter i det faktiskt.

Idag har det varit skola och sen hem direkt o äta, sen direkt till stallet och ta in hästarna. Pyssla om Pewep och ta en promenad.
Hem och putsa alla saker, så nu är de rena och fina. Det behövdes verkligen :)

Nu har jag ätit, supertrött som sagt. Imorgon är det tävling, första tävlingen på året :)
Synd att det är så kallt bara, men man får klä på sig ;)

Ska försöka uppdatera imorgon, kommer jag hem sent hinner jag inte det eftersom det blir bowling på kvällen och jobb på söndagen :) Känner att denna helgen kommer bli härlig, även nästa vecka då jag har två lediga dagar =)

// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0