Träning = Avramling

Nu är jag hemma igen, haha.
Skulle bloggat innan jag åkte men så blev det inte.

Möblera istället mitt rum + städade det, läste lite i se&hör och sen fixade jag tvätten.
Sen var det dags och fixa hästen, fixade honom först och sen mockade jag. Sen var det dags å gå ner.
Fick stå och vänta lite och Pewep blev otålig.

På träningen gick det helt okej, han vart lite stel och vin och inte riktigt med på bettet. Men vi hoppade 110, en oxer så jag är riktigt nöjd :)
Sen ramlade jag av också, haha. Jobbigt läge..
Men vi hoppade om och ja, sen blev det bra :)

Nu har jag ätit pommes och korv, åt faktiskt upp allt, de kunde nog aldrig pappa tro.

Ska strax upp och duscha, sen blir det sängen och kolla på Andra Avenyn, imorgon är jag ledig :)

Får se om jag uppdaterar något sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0