Förkyld och vill att veckan ska gå fort!

Vet inte hur mycket jag kommer uppdatera i veckan, ska försöka hinna med och göra massa saker och försöka få veckan att gå fort så min goding kan komma hem!
Dessutom känner jag i min lilla näsa att förkylning på G. Inte alls okej! Vill bara gå klart i skolan nu i 2 veckor och sen blir det bara SOMMARLOV för hela jävla slanten. Fy faan så mycket som jag kommer njuta av detta sommarlov, har jag nog aldrig gjort!

Dessutom undrar jag hur min goding har det, undra om de har kommit fram och om de festar just nu typ? Attans att de ska kosta så mycket pengar att smsa från utlandet annars hade jag varit den som smsat och frågat. Men jag får nog hålla mig, tyvärr! Fy skrutt! Självklart dessutom blir man ju rädd att de ska hända någonting. Men det får vi verkligen inte hoppas att de gör.

Nu ska jag sova, eller jag ska plugga lite på turismen i sängen och sen ska jag sova. Morgondagen, gå fort!

Kommentarer
Postat av: Joel

Sv; Ja helgen har varit bra. Din då? :)

2010-05-30 @ 23:30:52
URL: http://alltidjoel.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Haft en bra helg? =D

2010-05-31 @ 11:26:47
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0