Hundutställning, konfirmation & fix

Gud, jag är verkligen helt slut!
Idag gick jag upp klockan sju på morgonen och började fixa här hemma, fixade de sista på Bella och så.
Sen kom Maria och Helena och hämtade oss och så körde vi mot Larv.
Där var det utställning som gällde som bara den! I blåst, regn och kyla var vi ca 10 pers i ett tält med hundar. Bella gick faktiskt bra och skötte sig super, dock gillade inte domaren henne. Men det förstår jag inte!!
Sen fikade vi, åt min STORA baugette, MUMS =)
Sen bar det av hemåt och jag stannade i Annelund och fick vara med på Daniels konfirmation, på fikat. Mat, mums =)
Sen hemåt igen, övningskörde hem! Det gick fint!
Så var vi hemma och jag bytte om med en gång och tills nu har jag grejjat med Pewep, han har blivit fin!
Tyvärr fick vi ett problem som jag nästan kan skratta åt nu, men fyy, tror jag kommer ha ryggskott imoorgn!
Nu sitter jag nyduschad i soffan och ska nog snart sova, gud jag måste vara laddad imorgon!

Imorgon kommer mer bilder, jag ska försöka lova! :)

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: jodå det är bra med mig, sjdå? ;D

2010-05-08 @ 22:06:25
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: matilda

Hej :D

görs? =)

2010-05-09 @ 13:56:43
URL: http://tildaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0