Look at me I ...

Idag har det varit tävling i Brämhult, det var växlande väder men otroligt rolig dag faktiskt. Knäpp dag det också.
Vi kom dit vid kvart i tio och då gick vi o startanmälde mig och sen gick vi och kollade på några som red. Sen gick vi och kollade till Pewep och sedan skulle vi gå och sätta oss och kolla och jag går upp med ena stolen och sätter mig. Då kommer mamma upp och har låst in nyklarna i bilen!! Och reserv nykeln låg också i bilen! Min mammas IQ är inte så himlans högt ;)
Så vi kom inte in i bilen, som tur var så hade vi ju sadelskåpet på transporten så det var ganska lugnt. Men alla mina saker, kavajen och de låg i bilen. Grattis! Fick rida i Emilias klubbjacka båda klasserna!!

Lcn: Pewep kändes otroligt fint och hoppade kanon på framhoppningen. Jag tyckte jag red bra också. Vi gick in med flaggan i topp och gjorde en fin dubbelnolla! Vi kom precis utanför placering men jag var supernöjd ändå för jag tyckte vi gjorde bra svängar och snabb ritt. Förstår inte vart vi missade de sekunderna som fattades!! Men sånt är livet! :)

Lbn: Inte lika taggad som till Lcn och jag red som en kratta på framhoppningen, väl inne på banan så red jag ganska bra och vi fick ett ner på 5:an och när vi kom till 7:an(komb) så var de en grop framför som Pewep snubblade lite i och kom i obalans till. Så där kraschade vi rakt in i hindret. Men sedan seglade vi glatt över! :)

Bilen blev upplåst och vi åkte hem, med ett kort rikare och 1300 kr fattigare, dumma mamma!!
Hemma i stallet fixade vi och sen åkte vi hem, jag duschade och sedan damsög jag nedervåningen. Sedan dess har jag suttit här, fast jag har ätit pizza också! Gottiz ;)

Hoppas ni inte haft en sån galen dag som jag, men rolig dag! Ett gott skratt förlänger livet!! :)

Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; vad gör du?:D

2010-05-24 @ 08:31:50
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Haft en bra gårdag?

2010-05-24 @ 09:58:41
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Joel

Sv; Det är bra. Själv? :)

2010-05-24 @ 10:23:44
URL: http://alltidjoel.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sv: Låter härligt! Vädret här skiftar hela tiden :o

2010-05-24 @ 16:25:47
URL: http://jeeanetteekarmark.blogg.se/
Postat av: fridan

kul att de gick bra ändå. pappa har också låst in nycklarna i bilen en gång, suck säger jag bara :P och sånt inträffar ju ALLTID när man är iväg på nåt :P

2010-05-26 @ 10:05:35
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0