Nervositet

Jag är så nervös som jag skulle kunna ta ut mitt hjärta och slå ihjäl det.
Mina fingrar skakar och jag känner mig helt kallsvettig. Och egentligen vet jag inte varför jag är så nervös, men ändå så vet jag.
Jag är så rädd att något ska gå fel och sluta som inte jag vill, jag hatar att inte ha kontrollen över något.
Dessutom vet jag knappt vad jag ska skriva här längre. Jag vill så gärna berätta för er läsare vad jag går igenom just nu, men jag är hemskt rädd att jag ska göra något fel. Inte för att jag vet om personen i fråga läser bloggen eller inte. Men jag är grymt rädd, jag vill inte att något av detta ska bli fel.
Åh snälla ge mig måndag fort!
Detta är nog första gången jag längtar efter att de ska bli måndag, och tro mig det är inte för att det är skola.

Just nu är jag i en svacka, en ett svart moln och jag kommer inte ut. Det är grymt jobbigt. Det gör mig rädd att tänka på framtiden, jag vill leva nu och jag ska leva nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0