Plugg! Fyy!

Har nu ikväll pluggat och jag tror jag börjar förstå vad jag ska räkna och göra. Haha, kan vara lite bra eftersom jag har prov imorgon. Men jag får göra mitt bästa!
Dessutom ska min moppe få följa mig till Tingsholm imorgon, happy face! :)

Sen ska jag rida Pewep och på kvällen ska vi åka till Maria och trimma Bells så hon är fin tills på lördag :)
Sen imorgon ska jag också försöka lätta mitt hjärta, jag vet knappt vart jag ska börja tyvärr. Men om jag kommer på vart jag ska börja lovar jag att komma ut med något i alla fall.

Nu ska jag lägga mig o läsa Twilligt den sista boken! Mums vad bra dem är! :)
Kommer bättre uppdatering imorgon, kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0