Snart Nationella muntligt prov.

Snart ska jag åka till skolan och ha nationella muntligt i engelska. Puuh tänk om det hade varit någon annan dag så vi hade kunnat varit lediga idag.

Gårdagen var i alla fall jätte bra, det regnade dock på oss i början och rundturen var VÄLDIGT kallt!
Men på mässan fanns det många roliga saker o kolla på.
Sen kom vi hem vid halv ett, ganska sent så det blev bara bums i säng.


Idag ska jag göra nationella i engelska då, och sen ska jag åka hem och göra klart ett arbete som inte kommer ta lång tid och sen efter det ska jag åka till stallet och rida ut med Emelie. Ikväll kommer det bara bli slapp och ladda upp inför nationella i matte imorgon. Men sen är det Låååång helg! =) Gud, det kommer bli underbart! =)

Nu ska jag göra mig i ordning, bilder från gårdagen kommer senare! :)

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej, går de bra? :P

jag tittar på tv

2010-05-11 @ 16:25:11
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0