Student!

Nu är mina arbeteskrafter slut, totaly helt slut. Om de en gång fanns vet jag inte vart jag kan hitta dem igen för de finns inte kvar nu i allafall.
Dagen har bestått av att jag gick upp, gjorde mig iordning, skulle ätit frukost men det blev bara lite. Sen tog vi bussen som var väldigt försenad till stan, Fanny tog ut pengar och vi fortsatte en till busstur upp till Sim&Sporthallen. Där lyssnade vi på genrepet innan det var dags att släppa in, många och om igen många glada anhöriga till studenterna. Medans vi stod där så kom alla GLADA studenter utanför och tjoho vad de sjöng och ropade. Gud man vill ju bara vara där nu!
Sen fick jag vara lite dörrvakt åt alla dessa glada studenter som sprang in i hallen, tjoho de hade roligt får jag hoppas! Alla klasser hade sån tuta och många klasser tutade mig rätt i örat, döv? Ja nästan!
Sen kollade vi på hela studentgrejjen och sen när alla gick började vi riva med en gång. Vi fick ta upp alla buntband runt stolarna och ställa stolarna i en hög. Sen vart klockan ett så då gick vi neråt och kollade på när alla sprang ut! Hängde rosor på dem som skulle ha rosor, från Elin! Och jag gjorde a surprise med att överraska Adam och ge han en ros! hihi! :) Det hade han nog inte räknat med ;)
Sen gick vi upp igen och rev, körde stolar och hade oss. Vi blev klara strax efter fem och då åkte jag direkt till heasten och fixade. Nu står han i stallet och är fin tills imorgon :)
Sen hem och fixa ännu mer och sen nu har jag ätit, ögonlocken ramlar snart ihop och jag ser i kors. Dags att sova tror jag och hoppas att värken i min kropp inte blir allt för jobbig imorgon.

TAGGA :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för hjälpen sis! :) Blev de glada för blommorna?

2010-05-29 @ 12:33:13
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0