Rubrik ?

Helloj på er!


Idag så åkte jag till stan då, köpte mascara och foundation som kommer bild på senare idag eller imorgon! Sen gick jag till mammas jobb och satt där i typ 40min och väntade på henne, as drygt men jaja. Sen åkte vi till körskolan och bokade min testlektion, alltså den första typ körlektionen :) Lite små nervös faktiskt men det hoppas jag kommer gå bra, kör ju varje dag nu så det borde inte vara några problemos. 
Sen åkte vi till banken så blev jag lite rikare, det gillas =)

Sen hem och byta om och direkt till stallet där jag red en kort sväng på busen, han var riktigt dunderpigg! 

Hem och äta, kolla tv och nu kollar jag på film, den utvalde, har ni sett den? Se den annars!




Imorgon får jag se om jag hinner blogga, ska med Linéa så hon får rida Pewep på morgonen, sen på eftermiddagen ska jag och mamma till Borås, käka lite, shoppa lite kanske och sen kolla på bio. 


Har ni sett den? 

Kramiz på er!

 


Kommentarer
Postat av: emelie

vad händer idag då?

2010-11-02 @ 09:09:11
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0