Imorgon tar mitt nya liv vid!

Egentligen var mitt mål att börja idag, och de har jag väl gjort, liiiiite!

Jag ska börja ett bättre liv, för mig själv och egentligen för att jag ska bli mer tröttare så jag somnar på kvällarna och då orkar mer i skolan! 

  • Jag ska vara i skolan varje dag
  • Stallet varje dag, se schema på hans blogg
  • Gå en runda på minst 30min varje dag
  • Inte dricka cola mer än på helgerna
  • Cykla till stallet minst 1 gång i månaden (lite beroende på vädret)
  • Gå och lägga sig i tid, klockan 22.00 är senast!
Detta börjar från och med imorgon, imorgon går jag i skolan från 8 - 16.10. Kommer hem vid fem och då ska jag till stallet direkt och sen ut och gå en sväng på kvällen. Blir nog skönt med en kvällspromenix! 
Detta ska givetvis öka och öka, mitt mål är att cykla till stallet minst 1 gång i månaden och ut och springa 2 gånger i veckan. 

Ja nu börjar mitt nya liv!

Kommentarer
Postat av: hanna

- hihi ja älskar dom :D

2010-09-20 @ 21:42:32
URL: http://frankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0