Beställt studentmössa!

I tisdags så hade vi möte om studentmössor och provade ut och beställde. Det var många och där ingår jag som tyckte det var väldigt tidigt att beställa mössor nu men i allafall så gjorde vi det. Jag fick ta strl 56, trodde jag hade större då jag har 59 på mina hjälmar. Sen provade jag ut en luvtröja som jag ville ha. Gick sedan och beställde och grejade. Jag valde då ett paket som man fick med champange glas och en tuta. Gick sedan in och beställde och tog med ett linne vi ska ha, tröjan och så fick man en tshirt med på köpet, tog tutan och glaset med namngravyr och mössan då såklart. Tror summan om jag såg rätt stannade på 1700 kr! :o förstår inte hur det kunnat bli sååå dyrt? Det måste vart massa jag la till som jag såklart inte skulle ha. Tur däremot att man kan gå in och göra om och fixa senare så det blir precis så jag vill ha det och inte så farligt dyrt kanske?
Jag blev faktiskt lite mer tagen på sängen för jag trodde bara vi skulle prova mössorna och kläderna och beställa senare men paff så skulle vi beställa allt på samma gång och det var jag inte riktigt med på. Okej att beställa mössorna men inte kläderna, visste ju ingenting! Men nu är det beställt och har en del att se fram emot i April ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0